Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami

Napisz do nas wiadomość na adres sklep@backermeble.pl. Pamiętaj proszę, aby w wiadomości zawrzeć następujące dane:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail lub adres do korespondencji,
  • nr telefonu,
  • wskazanie numeru produktu / nr zamówienia,
  • przyczynę reklamacji / opis wady.

Jeżeli to możliwe, wyślij zdjęcia lub filmik przedstawiający przyczynę reklamacji. 

2. Poczekaj na naszą odpowiedź

Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe i omówimy sposoby naprawy wady. Na pewno sprawa zostanie załatwiona bez zbędnej zwłoki!

Zwrot towaru

Nasze meble nie są towarem prefabrykowanym, tzn. produkowane są dopiero w momencie złożenia zamówienia wg specyfikacji Klienta (wymiar, kolor, itp), dlatego nie ma możliwości odstąpienia od umowy, czyli zwrotu towaru. Informacja o tym zawarta jest w regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl